090821 x2

Haha det blev inget Holken för mig och mamma. Jag tvingade henne att gå på bio :D  
G.I Joe: Rise of cobra fick det bli, den var verkligen jätte bra. Men var lite konstig i slutet, hoppas det kommer en 2a iaf (: Den varade i ca 2 timmar, den började 18:15 och slutade 20:00. Haha och mamma somnade inte en endaste gång i filmen (som hon alltid brukar göra när vi tittar film tillsammans)
Imorgon drar vi in till stan tidigt och sen blir de kalas hos Tess&Lenny (:  Så jag kommer nog inte skriva något i bloggen imorgon pga att ja kanske inte hinner och för att vi ska sova i stan imorgon 'suck'
Men aja, ska logga nu. SEYAH :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emmsaaan :D<3

Vad handlar filmen om? Den verkar rätt så bra :D (L)

2009-08-23 > 21:47:56

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?