090819

Hej, idag har man sovit lite och sen bara vart hemma. Mamma har jobbat till typ kvar över sex, då vi åkte in till ridskolan och frågade om ja kunde praoa(stavning?) där. Och det verkade gå helt okej, men då börjar jag där nästa vecka..
Så imorgon då alla i min skola börjar skolan, så ska jag typ vara hemma. Fast ska räkna lite matte med mamma eller något. ^^  Nu sitter jag och äter lite mackor med Philadelphia ost(?), mackrill och sen nån Salami. Gott faktiskt (:
Har inget speciellt som man ska skriva idag faktiskt, imorgon kommer någon hem till oss och lägger om våran ''matta''(?) som vi har i köket, hallen och trappan ner i källaren. Men de kommer ta lite tid så den som ska göra det kommer imorgon och sen någon gång nästa vecka..
Men nu ska ja äta upp mina mackor och sen ska gå ner på mitt rum och läsa en bok som är jätte bra (:
Den heter Den Trettonde Historien
Rekomenderar den till folk som gillar att läsa mycket & gillar romaner och lite spännande böcker (:
Hoppas ni gillar den :D  SEYAH :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?