090812

Mhm , nästa Torsdag börjar skolaan. Fyfan!
Idag vaknade jag väl vid 6 på morgonen och mamma kom nog hit vid 7 tiden. Hon gick sen vid halv nio eftersom hon skulle jobba.. Jag somnade om och vaknade vid ca 11 och då kom mamma hem och bakade en sockerkaka och sen åkte hon igen, och när hon åkt så bakade jag kladdkaka (:  Mamma kom hem vid halv fem tiden och vid halv sju så kom Rita och då fikade  vi lite och satt och pratade. Hon åkte väl hem vid halv nio (tror jag) och sen gick jag och mamma en runda vid stranden.   Och nu är vi hemma igen, jag sitter och lyssar på Papa Roach och har ganska tråkigt :D
Så nu slutar min blogg, finns inge mer o skriva ;D  Ses imorgon :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?