090810

Idag har man vart i stan med mamma för hon skulle till tandläkaren vid 4 tiden. Vi kom till stan vid 3 och mamma skulle titta på en ring (lillfinger ring) i en affär och sen gick jag in på Expert och tittade på en cam lite snabbt. Mamma hittade en ring och jag köpte en ny skinn jacka och ett svart linne (:  Blev väldigt nöjd med köpet iaf. Kockan närmade sig 4 och mamma skulle till tandläkaren, jag gick hem till Lenny&Tess och var där tills mamma vart klart hos tandläkaren, vi fikade lite hos Lenny&Tess och sen åkte vi hem. 
Så nu sitter jag ute på framsidan med laptopen i knät, lyssnar på Last Train Home och väntar på att Emelie ska ringa så vi kan umgås lite..  Finns inget speciellt jag gjort mera idag, så nu slutar jag skriva. Ses :*




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?