090808 - Alla dagar är precis lika varran..

Well, vad ska man säg om denna dagen? Jo, att den är likadan som alla andra. Bara det att de är Lördag idag. 
Jag har tänkt tillbaka lite på dagarna, och det enda ja tänker på att varje dag är precis samma lixom...  En del folk gör ju nästan samma sak varje dag, typ som en rutin..
Egentligen är det är bara Året, Månaden, Datumet och Dagen som ändras...
En del personer gör nästan samma sak varje dag, medans en del försöker hitta på helt nya grejer att göra..
Jag är en utav dom personerna som vill hitta på nya saker att göra, men jag kommer aldrig igång med det..
Egentligen vill inte jag göra samma saker varje dag, men det blir så.. 
Jag är så himla trött på det, vill att något ska hända
Menmen så är det väl, en del saker är svåra ibland.
-----------------------------------------------
Idag har jag inte gjort något, sov till halv tolv, vaknade, satte på musik, eldade så ja kunde få varmvatten, väntade på varmvattnet genom att fördriva tiden med att sitta vid datorn, duschade, pratade med mamma i tele..  Och resten utav dagen har vart att lyssna på musik och titta lite på TV. Fick ett smsa utav en kompis jag inte har hört ifrån sen ja kom hem ifrån Thailand.. Får väl ta och ringa henne sen och höra lite ^^ 
Resten utav min dag (kväll) består väl utav att umgås med mamma lite och sen är ja sugen på att gunga på lekplatsen när det blir mörkt igen :O  Ses :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?