090803

Hemma nu ifrån tandläkaren, Lenny och Tess skjutsade mig dit för både pappa och mamma jobbade. De gick helt okej hos tandläkaren, rönkade käften på mig o sen satte dom in rälsen i överkäken.. Vet inte riktigt när ja ska få den i underkäken men har fått tid osv..  Efter tandläkaren åkte vi till McDonkan och åt lite. Jag tog en Cheese burgare meny med liten Milkshake^^   Min frukost fick det bli, de gick la bra o äta. Hehe, fastnade lite i tandställningen men de gick o få bort (:   Annars har jag väl inte så mycket att säga om denna dagen.  Mamma kommer väl hem någon gång idag, och då ska jag nog hunnit göra mat m.m .... 
Finns inget mer att skriva, jag ska iallafall sätta på musik på sterion och sen bara ta't lungt, ses :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?